2017. január 1., vasárnap

1 ÉVES A BLOG! :)

Kedves, drága, csodálatos Olvasóim!
 
Hát ez is eljött. Nem gondoltam volna, hogy eddig eljut majd a történet és most itt "ünnepelhetem" veletek az első évfordulóját! Nagyon hálás vagyok mindenkinek aki eddig velem tartott és annak is, aki még nem tart a legfrissebb fejezeteknél. Őszintén megmondom, már elég régóta terveztem ezt a blogot, jóval a prológus publikálása előtt. Talán már egy vagy másfél évvel előtte elterveztem, hogy egyszer majd szeretnék nyitni egy ilyen blogot, már akkor megvolt az alapsztori, hogy mit szeretnék kihozni a történetből. Nélkületek és a támogatásotok nélkül, azonban eddig biztosan nem juthattam volna el. Mégegyszer hatalmas köszönet a feliratkozóknak, azoknak akik üzenetet küldtek nekem, illetve az itteni kommentelőknek és a pipálóknak is, rengeteget jelent, hogy tudom, ilyen sokan szeretitek, azt amit csinálok. Ha már itt ez a plusz bejegyzés, adok annyi örömet az olvasóinak, hogy megosztok veletek néhány gondolatot, illetve tervet. Ezt az évadot mindenképp szeretném húsz fejezetesre megírni, illetve esetleg még utána indítanék mégegy évadot. Viszont emiatt örülnék, ha minél többször megosztanátok velem a véleményeteket a történettel kapcsolatban és mindannyian feliratkoznátok, ha még nem tettétek meg! Nagyon fontos nekem, hogy tudjam, hány embert érdekel, amit csinálok. Az elején még el voltam bizonytalanodva a blogot illetően, mert nem volt túl nagy az érdeklődés iránta, de egy idő után elég sokan lettünk. Ó, és kérlek szavazzatok oldalt, hogy szeretitek-e a történetet és, hogy később kivel olvasnátok szívesen blogot. Egyre gyakrabban gondolkozom azon, hogy áttérjek a Wattpados írásra, hiszen manapság hihetetlen sokan tevékenykednek azon az oldalon és úgy tűnik, mintha a Blogspotot hanyagolnák az emberek. Egy kedves barátnőm ezzel kapcsolatban készített is egy kérdőívet, ami csupán 1 percet vesz igénybe, míg kitöltitek, hogy mégis melyik oldalt szeretitek jobban. Épp ezért lehet, hogy később már Wattpadon fogom publikálni az írásaimat, de előtte mindenképp tájékoztatlak titeket a változásokról. Tényleg hatalmas köszönet nektek, hogy egy év után is itt vagytok velem, a történettel és talán még Sammyvel és Niallel is! :) Mindenkinek Kellemes Ünnepeket és Boldog Újévet Kívánok mégegyszer! :) x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése